fredag 23. mars 2012

Elsk elsk elsk


Vi skal jo bygge hus 
og da har det startet helt utrolig 
prosesser i hodet mitt

En ting er ting som man
 må ha klart tidlig. Sånn som bad,
kjøkken, gulv o.l. En annen ting er ting som
skal komme etterhvert...

Sånn som denne lampa...
Perfekt over spisebodet vårt
Elsk, elsk, elsk

Jeg ble skikkelig 
bråforelsket



Jeg er glad jeg fant den nå...
Da kan jeg finne ut om det er en kortvarig
forelskelse, eller noe som fester seg
og blir ekte kjærlighet

Hvilke type
lamper liker du?

Du finner 
denne på Ruth 66

Fin
fre
dag

15 kommentarer:

  1. Jeg forstår veldig godt at du ble stup forelsket! Lekker lampe! Den kunne jeg veldig godt ønske meg! Spennende å bygge hus :) Blir gøy å følge prosessen her på bloggen.

    Ha en herlig fredag! Klemmer

    SvarSlett
  2. ha ha, er vel typisk at vi starter å drømme i "feil ende":))
    men,,, viktig å la det synke.
    lampa var GRISEFIN, jeg elsker den!
    ha en fin helg - heldige, snartnyhuseier.

    SvarSlett
  3. DEn där lampan var riktigt fin! Jag är också på jakt efter en ny lampa just nu så det här var ett inlägg helt i min smak. :-)

    SvarSlett
  4. Utrolig kul lampe!!
    Jeg er superkul i den enkle,
    industrielle typen. Jielde i mitt hjerte...
    GOD helg og så herlig med spiller nytt hus da!
    Må være en utrolig spennende prosess,
    å skape drømmehjemmet med helt blanke ark.
    Herlig
    : )

    Klæm!

    SvarSlett
  5. Da jeg så miniatyrbildet i blogglista, trodde jeg det var sånne klikk-klakk kuler vi leika med på 70-tallet. Skjønner du hva jeg mener? :D
    Nå ser jeg jo at det er en lampe, en STILIG lampe. Antar den krever litt høyde under taket.
    Ellers liker jeg mer og mer lamper som gir godt lys. Det er sikkert alderen. :D
    Ellen :)

    SvarSlett
  6. Stilig lampe, men sikkert dyr. Maskros fra Ikea er også kul i tillegg til de lampene jeg viste på bloggen min.
    Lykke til og klem!

    SvarSlett
  7. Finfin lampe! Og dette fikk meg til å tenke på hvordan lampe vi skal ha over bordet. Og i kjellerstua. Og oppe. Og... Herregud så deilig det skal bli med 3 etasjer!

    SvarSlett
  8. Kjempekul lampe!!! Du har mange fine timer med planlegging fremfor deg nå, det er så moro!! Ha ei god helg! KLEM.

    SvarSlett
  9. Kul kul lampe, og for meg kan det så absolutt være greit med litt tenketid for å finne ut om det faktisk er ekte kjærlighet...for jeg må innrømme at jeg av og til gjør noen impulskjøp som jeg ikke helt forstå meg på når det får sunket litt inn...selvom impulskjøp også av og til kan være de mest geniale. men lampa di ser uansett rålekker ut. Og gratulerer med huskjøp. og WAO for et hus!! jeg ble pittelittegranne misunnelig kjenner jeg. Gleder meg veldig til å følge fortsettelsen.
    vi har så smått begynt å tenke på flytting vi og, men har i grunnen ikke tenkt å flytte helt enda...men det er jo greit å begynne å holde øynene oppe en liten stund før man har tenkt i tilfelle drømmehuset plutselig dukker opp...
    spennende spennende!!
    strålende god helg til deg.
    mange klemmer

    SvarSlett
  10. Liker den:)
    Heldige dæ som skal gå igang med husbygging! Hadde gjerne gjort det igjen nå! Hadde pusse sparkle og malingsvegring i 2 år etterpå ..hihi! Glemmer alt etterhvert..
    Vet jo også mange ting vi skulle gjort annerledes.. så som stått på kravene ang flisevalg ( ikke høre på flisleggeren som mente dette ikke kom til å bli fint fordi de var så vanskelig å legge) Skulle valgt de små mosaikkflisene i glass på gulv mot glatte vegger ! Skulle valgt betonggulv igjen men hørt på erfarne folk ang valg av betongmasse og behandling av denne.

    SvarSlett
  11. Så spennende og gratulerer med nytt hus. Leit at dere flytter fra området her men dere kommer til å trives i Østfold. Vi kommer på besøk ;-)
    Morsom lampe! Du må gjerne følge din magefølelse når det gjelder interiør og fargevalg, og jeg gleder meg til å følge med deres prosess!
    God klem
    Camilla

    SvarSlett
  12. Å så kjekkt å bygge hus og den lampa var så fin,kunne virkelig tenkt meg sjølv:)
    Flott blogg du har;)
    Ein forsatt fin helg til deg!

    SvarSlett
  13. Jaaaa, calimucho er godt! En spansk vin med mye smak, f.eks en god Rioja, masse isbiter og iskald cola! You should try it ;)

    Klem og finfin helg til deg!
    Signe

    SvarSlett
  14. Så gøy med hus! Grattis både med det og de fylte 40! Jeg har vært litt ute av bloggland en stund (vesla har vært på sykehus, ikke farlig, bare tidkrevende infeksjon) og ser jeg har gått glipp av en del ja. Da du skrev at du skulle flytte inn i nytt hus håpet jeg et lite sekund at du kanskje skulle vende nesa hit mot Romerike før jeg så det var andre veien ; )Masse lykke til med bygginga, blir spennende å følge prosessen. Skulle ønske jeg hadde hatt alle bloggene som inspirasjon da vi totalrenoverte for 5-7 år siden!

    SvarSlett
  15. Kul lampe! Jeg kjenner igjen det der med tanker og ønsker og ideer når man skal i gang med husbygging;) Mange valg skal tas - lykke til!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...